top of page


Durf jij te ontvangen?
Over reddersgedrag in teams en de balans van geven en nemen De redder op het whiteboard Wij werkten met een team dat op het eerste...

Liesbeth Remmers
23 apr2 minuten om te lezen
4 weergaven
0 opmerkingen


"De onzichtbare ruil van geven en nemen”
We kennen allemaal die collega die altijd klaarstaat om te helpen, zonder er ooit iets voor terug te vragen. En ook die ander die liever...
info5691440
15 apr3 minuten om te lezen
7 weergaven
0 opmerkingen


Ordening, de ruggengraat van een succesvolle organisatie
Wat maakt dat ordening zo cruciaal is voor een organisatie? Zonder structuur en orde verzand je als organisatie snel in chaos.
info5691440
1 apr3 minuten om te lezen
11 weergaven
0 opmerkingen


Insluiten: wat verborgen is beweegt mee
Hoe aandacht voor dat wat er niet mag zijn ruimte biedt voor ontwikkeling Ieder systeem streeft ernaar compleet te zijn. Als er mensen,...

Liesbeth Remmers
24 mrt3 minuten om te lezen
7 weergaven
0 opmerkingen


Meer dan de som der delen
Relaties regelen via structuur en hiërarchie voor optimale samenwerking? Dat lijkt wat paradoxaal en toch gaat het helpen...hieronder...
info5691440
18 mrt3 minuten om te lezen
24 weergaven
0 opmerkingen


Gerommel met rollen
“Zit jij goed op je plek?” Hoe zou jij deze vraag beantwoorden? Denk je aan de kwaliteit van de samenwerking met je collega’s? Denk je...

Liesbeth Remmers
11 mrt3 minuten om te lezen
10 weergaven
0 opmerkingen


• Recept voor gedoe #2 Hoe de andere handelswijze wel werkt om erbij te horen!
In onze vorige blog bespraken we het belang dat alle medewerkers het gevoel hebben erbij te horen, hoe een factor zoals...
info5691440
25 feb2 minuten om te lezen
4 weergaven
0 opmerkingen


Recept voor gedoe #1
Wie hoort erbij? Het belang van insluiting en duidelijke ordening in je organisatie Kansen, uitdagingen en handelingsperspectieven voor...
info5691440
19 feb2 minuten om te lezen
5 weergaven
0 opmerkingen


Het zit hier in de muren! #2
Gebruik de kracht van het verleden voor de toekomst In onze vorige blog bespraken we waarom het belangrijk is om de oorsprong van je...

Liesbeth Remmers
10 feb2 minuten om te lezen
7 weergaven
0 opmerkingen


Het zit hier in de muren! #1
Waarom het belangrijk is om de oorsprong van je organisatie te kennen Kansen en handelingsperspectieven voor managers Als manager ben je...

Liesbeth Remmers
5 feb2 minuten om te lezen
11 weergaven
0 opmerkingen


Welke taal spreek jij? Over mentale modellen en leiderschap
Hoe zou het zijn als je kunt uitzoomen en verschillende communicatiestijlen kan inzetten om ontwikkeling aan te jagen? Ik denk ik vaak in...

Liesbeth Remmers
20 dec 20232 minuten om te lezen
20 weergaven
0 opmerkingen


De balans tussen inspanning en resultaat
Hoe zou het zijn als de resultaten die je haalt, echt voldoening geven, en passen bij de inspanningen die je daarvoor doet? Wat als je...

Liesbeth Remmers
8 nov 20233 minuten om te lezen
8 weergaven
0 opmerkingen
bottom of page